Saturday 1 June 2013

Design Blog by Nabeel Fikree

Sejujurnya saya ini bukanlah seorang yang mahir dalam bab mengedit blog sana sini. tukar header, tempalate, bermain dengan coding dan lain-lain lagi.

Boleh stress kalau kerja tak menjadi. pernah juga cuba, tapi akhirnya mengalah sebab aku bukan dilahirkan dengan otak genius dalam menggodeh computer! setakat MS Word boleh la... yang lain2?? fail okehh!!

Lagi satu,, tak ada masa nak perah otak dan tenaga edit blog sendiri. muehehehe

Jadi, daripada membuang masa yang sememangnya pack buat masa ini, alangkah indahnya jika saya meminta pertolongand daripada pakarnya terus. dak ke gitu. selain menjimatkan masa, ianya terbukti sangat cantik, kemas, simple n etc. sangat puas hati.

Siapa yang berjaya mencuri perhatian saya untuk tugas mengedit blog ini buat julung kalinya?

tentunya saudara Nabeel Fikree (macam la kat title takde tulis kan)

kenapa saya pilih Nabeel Fikree? sebab saya suka desing untuk blog dia sendiri. kemas, simple, cantik. just nice! nabeel pun jseorang yang peramah. so, selesa bila chat dengan dia. pernah juga tolong saya jawab beberapa soalan mengarut sebelum ni. hehe kelakar pula bila ingat balik.

idea untuk design kali ini memang 100% totally from nabeel. saya just cakap nak warna pink,purple or biru. header ikut design nabeel sendiri. love it!

memang menepati kehendak yang saya minta iaitu nak yang simple, kemas dan tak serabut. tak sampai sehari dah siap semuanya.
memang salute lah dengan hasil kerja nabeel :)

bertambah-tambah semangat nak update entry lepas ni. hehehe

macam mana pendapat anda?



No comments: