Sunday 9 June 2013

Buat assignment pasal LAHAD DATU??

Yang sebenar-benarnya dan sejujur-jujurnya saya tak berapa nak paham mengenai kes Lahad Datu hari tu. saya baca paper, tapi just on the surface jelah. saya just baca tentang ahli keluarga yang ditinggalkan. baca tentang bagaimana rakyat kita dibunuh dengan kejam. memang touching sangat. baca sambil meleleh air mata ni.

tapi apa sebenarnya yang Sultan Sulu nak? itu yang saya tak berapa nak faham walaupun dah berulang-ulang kali baca. yang saya tahu Sultan Sulu mahukan Sabah. erkk yeke? kalau salah tolong betulkan ye.

hampir tergamam sebentar apabila download soalan assignment untuk subject Introduction to Communication. Kena buat pasal isu Lahad Datu?? OMG, apa aku nak tulis seyhhh! dalah minimum 10 muka surat. mau pengsan fikir idea. uhukkkk   T__T


2 comments:

eclipsesweet said...

wahh.. kena buat assignmnt sal Lahad Datu? cam mencabar jer.. heee

badeway, goodluck yer ngan assignmnt tu.. cam menarik gak kan.. at least, kita dpt kaji apa yg sbenarnya terjadi kat sana.. :)

roslita thalib said...

@nor: umm memang mencabar sangat. hope dapat buat dengan baik. doakan ros ye. hehe