Friday 28 September 2012

WAH SAYA TERPILIH DALAM SEGMEN MAK DARA SILA SAMPAIKAN UCAPAN SAYA


Assalamualaikum dan salam jumaat. Pejam celik, penghujung September sudah makin menghampiri. rasa macam cepat bebenor je kan. rasa macam baru beberapa hari je aktif dengan dunia blogging nie. hihi. dulu cuma ada 5 followers. sekarang? wow.... dah ada 172 followers. terima kasih saya ucapkan kepada blogger-blogger yang sudi follow dan singgah ke blog saya yang tak seberapa ni :)

1 setengah hari saya tak on  blog dan tetiba tadi ternampak komen Mak Dara di SINI menyatakan saya terpilih dalam segmen  MAK DARA SILA SAMPAIKAN UCAPAN SAYA. terkejut dan sungguh tak disangka. numbur saya terpilih di antara bebanyak numbur yang lain. 1st place pulak tu. hihi. dah macam menang gold medal je rasanya :) ada 2 orang peserta bertuah lain yang terpilih iaitu kak Mia Liana dan Isabel Diaz.


comel kan Mak Dara pegang white board tu... yea! saya punya nama and my blog address tu.. ehem, jangan jeles taw :p

jom tengok aksi kreatif Mak Dara sampaikan ucapan saya tu :)



















dah tenguk? nice kan.. suka cara Mak Dara sampaikan tu. sangat kreatif, cantik, tertarik, touching dan de boom! to Mak Dara thank you soo much :) really love it. ucapan saya akhirnya terlaksana juga.
nak tahu cerita lengkap jom terjah blog mak dara sekarang juga. hehe

http://www.bicaramakdara.com/2012/09/mak-dara-sampaikan-pesan-blogger.html


7 comments:

Himawari Mirsada said...

hehe..tahniah =)

zan said...

Kreatif,.
segmen tanpa suara,
mesra bunyi..

tassyanatassya said...

thniah ros!...
wah happy sungguh lah nie kan, mak dara yg hntar message utk ayah...

semoga ayah cepat sembuh!..syg kat ayah jugak!..
*tetiba..haha

mselim3 said...

pape pun tahniah k...moga sukses selalu,roslita k..
dari mselim3.blogspot.com

moga suatu hari nanti jd blogger yg berjaya k.

Khalilah said...

ouh, tahniah adek...;)

Unknown said...

Bdw tahniah.... =) tp sweet la kak roslita wat cmtu...mesej tnpe bersuare..kan..

Unknown said...

Congrat....azie singgah sini...
salam kenal...