Wednesday 26 September 2012

La,,, Lyssa Faizureen tersangat famous rupanya!

Assalamualaikum, selamat malam semua. Tak jawab dosa taw. hehe.

Seminggu yang lepas memang tersangat lah busy dan sumpah...nak update entry baru pun tak sempat. huhu. tangan, mata, kaki semua dah lebam angkara berblogwalking tak hingat dunia. sampai nak makan pun kena * erkk nanti dulu lah, aku kena follow semua orang ni * hehe, teruk kan. tapi,, memang meletopss betul segmen yang saudara zayn buat. follower datang bertubi2 tak kira jam! tak rugi i join. muehehe ;)

Ok, letak tepi pasal berblogwalking, berblogswimming or berblog pape sahaja lagi lah. ada cerita lagi penting  yang saya nak bagi tahu especially bagi blogger2 baru macam saya ni. hehe.

Sebenarnya, dari minggu lepas saya agak kagum dan pelik sekejap lah kan. siapa lah budak comel di bawah ni.




saya ingatkan the owner blog la. tapi lama kelamaan, kepelikkan saya ni makin berdouble-double lak. eh? sebab tak mungkin la dia ada banyak blog. pergi mana-mana blog je mesti ada gambar di atas. untuk menjimatkan masa yang di kala itu tengah sibuk berblogwalkng, saya pun letak tepi dan fikir *maybe kawan-kawan dia tengah promote blog dia kot. haha. memang saya lambat pick-up.

DAN tadi...masa telah menjawab segala-galanya. rupanya, budak comel itu ialah Lyssa Faizureen, the owner of http://www.lyssasecret.com

macam mana saya boleh sampai ke blog adik ni? (sebab umur dia muda setahun daripada saya so kena panggil adik la kan) hehe... nak dijadikan cerita, tadi saya bosan dan tak ada kerja. memandangkan saya ni blogger baru, so saya cari la tips2 nak naik kan follower beribu riban. hehe. tamak betul aku ni! eh, eh. tup2, url dia yang muncul. saya apa lagi. dengan gelojohnya bukak... and suddenly * eh, macam kenal dan pernah nampak je budak ni. tapi kat mana ek? setelah memproses segala data dalam kepala ni baru lah saya.... * laaa! budak comel ni rupanya :) senyum sampai ke telinga sekejap..

Wow! blog dia memang ohsem. ditambah dengan follower yang melebihi 50 000, siapa yang tak kagum kan. follower dia lagi banyak daripada Fatin LiyanaMaria ElenaIrene Nadia Marcello dan blogger2 famous lain yang seangkatan dengannya lah. ramai betul followers dia. jeles sekejap. haha. patut la kebanyakkan blogger letak banner adik lyssa ni dalam blog mereka. 

memang tidak hairan, lyssa boleh dapat follower yang berpuluh ribu dalam masa 2 tahun sahaja sebab banyak tips dan tutorial yang boleh kita dapat daripada blog dia. apa sahaja memang ada di situ. nak  tips berbloggingtutorial yang bermacam? boleh rujuk di blog lyssa. banyak info-info berguna yang boleh kita ambil dan pelajari. ayat yang diguna pakai pun sangat simple and senang kita nak faham. hehe. rasa macam tengah jadi promoter lak :p 

to adik Lyssa Faizureen yang sangat comel and cantik, syabas and tahniah saya ucapkan. teruskan perjuangan anda ye. terima kasih sebab buat banyak tutorial dan tips. banyak yang saya boleh pelajari dan perbaiki. semoga lepas ni lagi banyak entry yang akan anda update. yeaahh! :)


psttt...nak jadi macam adik ni juga boleh tak? hihihi ;)

12 comments:

mselim3 said...

ok...insaallah boleh , janji usaha tangga kejayaan,,,kejayaan biasanya memerlukan pergorbanan yang bukan sikit,

Insaallah di mana ada kemahuan disitu ada jalan...janji ikhlas..berusaha , istiqamah insaallah berjaya...

Janji ramah dan jangan sombong2 heheh..karipapkensar x sombong insaallah ramai lah kawan 2 nanti....k

Salam persahabatan,salam ingatan dari member blog...mselim3

Unknown said...

blog k.lysa antara blog yg sy krp kunjungi.
slain tu sy krp berkunjung ke
http://honeykoyuki.blogspot.com/

dn jugak
http://www.fizgraphic.com/
bnyk tutorial yang sy perolehi dr blog ni..

LYSSA FAIZUREEN said...

heee . alamakkkk !!!! Lyssa Faizureen tu sayakah ? ekekek .
AMboi , kemain panjang bebenor nye entry ni . Rasa nak pancung kepala masuk dalam peti ais lak . Malu tak ketahuan ni . hoho .

Pipi saya sudah merah . *Ce[at bertanggungjawab . huhu .


apa-apa pun Lyssa blogger yang biasa-biasa je . Tak istimewa mana pun .
dan dan dan terima kasih sebab sudi jenguk blog naif lyssa tu ye . :)
Dan terima kasih untuk entry ni juge . heee~

roslita thalib said...

terima kasih mselim3 di atas nasihat yang sangat berguna.. insyaallah :)

roslita thalib said...

hai nasuha.. ty ya. fatin liyana merupakan salah seorang inspirasi saya. sebelum ada blog sendiri pun saya kerap berkunjung ke blog beliau. heehe :)
salam persahabatan

roslita thalib said...

hai si cantik manis lyssa. thank you ya sudi berkunjung n comment blog saya yang x seberapa ni :) salam persahabatan

ecadwinkyasha said...

Lyssa mmg popular gitu..anak didik Ben.

Unknown said...

(: dia sangat bagus dlm blogging and buat tutorial.

roslita thalib said...

oh yeke..baru tahu :) ty ya for the info

roslita thalib said...

yup,,, sokong steffany daph 200%. blog lyssa penuh dengan tutorial kan... macam-macam kita boleh rujuk di sana :)

yanmaneee said...

golden goose sneakers
balenciaga
golden goose
jordans
nike air vapormax
retro jordans
yeezy boost 350
air max 95
balenciaga shoes
off white clothing

tesay said...

replica bags wholesale mumbai have a peek at this web-site p4g03l7d98 replica bags prada replica bags in pakistan replica hermes p8e53j6t01 replica bags reddit joy replica bags review Get More Info j6n30v2o96 replica bags blog