Wednesday 26 September 2012

MAK DARA SILA SAMPAIKAN UCAPAN SAYA

                       Bicara Mak Dara


sebenarnya saya baru jadi follower Mak Dara ni tadi.. eh, tiba-tiba ternampak ada segmen, sila sampaikan ucapan saya. menarik dan terus join.

ucapan yang ingin saya sampaikan ini dituju khas buat ayah tercinta En. A.thalib bin hamid :)

1. Ayah, 21 tahun ayah telah besarkan saya
2. Penuh kasih, cinta dan sayang.
3. Apabila melihat dirimu sakit tadi
4. Hati ini menjadi terlalu sebak dan sedih.
5. Ayah, cuma doa yang mampu kupanjatkan kepada yang ESA
6. Semoga ayah beroleh kekuatan dan kesihatan semula.

erkkk.. menangis sekejap. i love you so much ayah :)

psttt..jomlah join ramai. for more info, just click the banner ok. thank you mak dara for creating such a good segment :)

8 comments:

bicara mak dara said...

terima kasih kerana sudi join segmen mak dara ini ya.. nantikan keputusannya tak lama lagi ;)

dan amat amat terima kasih kerana sudi blog mak dara likeeeeeeee ;)

bicara mak dara said...

Tahniah kerana menjadi antara 3 peserta yang dipilih.. Nantikan entry dimana Mak Dara akan sampaikan ucapan ucapan anda itu ya.. Congratssss ;)

http://www.bicaramakdara.com/2012/09/3-peserta-bertuah-segmen-mak-dara-sila.html

Mia Liana said...

tahniah ya....

datang sini dari segmen yang sama...

http://www.mialiana.com/2012/09/mak-dara-sila-sampaikan-ucapan-saya.html

bicara mak dara said...

Entry istimewa untuk adik....Mak Dara SAMPAIKAN PESAN Blogger Roslita Thalib
http://www.bicaramakdara.com/2012/09/mak-dara-sampaikan-pesan-blogger.html hope you like it

roslita thalib said...

thank you kak mia :) nombor kak mia pun terplilih juga kan. congrats :)

roslita thalib said...

baru tengok tadi.. suka sangat. thank you mak dar :)

roslita thalib said...

hai.. thank you mrs valentine :)

roslita thalib said...

terharu dan tak sangka no saya yang akan terpilih. terima kasih mak dara :)