Wednesday 26 September 2012

SEGMEN : BLOGWALKING SAMBIL FOLLOW 1 MALAYSIA


sekarang baru 25 september. rasanya sempat lagi saya join segmen ni sebab tarikh tutup adalah pada 29 september 2012. mesti anda semua perasan kan minggu ini sahaja sudah berapa segmen yang saya join. hehe. maklumlah, blogger baru. excited sekejap bila ada benda2 macam ni. muehehe. selain daripada tambah kenalan, boleh juga dapat info-info yang berguna daripada rakan blogger. 

follower saya:136
asal : johor bahru

rasa nak join juga? meh ramai-ramai klik banner di atas tu. senang ja :)


6 comments:

roslita thalib said...

hai one niezuka.. ty tag saya. kalau ada masa nnti saya join k! :)

TiranaAduka said...

thank sudi singgah blog TA

tassyanatassya said...

Rajin ros join segmen....

teruskan usaha...
**terasa tercabar..nak join jugak!..haha

nadia said...

hii..
nadia dtg balas kunjungan.
done follow :)

Anonymous said...

singgah dari segmen yang sama..sorry lambat bW...

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/09/segmen-blogwalking-sambil-follow-1.html

ERAZ FADLI said...

Datang guling-guling jenguk peserta SEGMEN BLOGWALKING SAMBIL FOLLOW 1 MALAYSIA.. Lepak dulu..

http://www.erazfadli.com/2012/09/segmen-blogwalking-sambil-follow-1.html