Thursday 7 November 2013

Simple Segmen #2 by Sally Samsaiman

Sally merupakan antara pengomen tegar di blog Kak Mia. bila kak mia update entry baru, pasti Sally tak kan lepas untuk meninggalkan komennya. terdetik juga dalam hatiku ketika itu *rajinnya orang ni bw*

aku ingat kitorang ni dah saling follow memfollow lah ketika itu. so, aku pun abaikan daripada menerjah blog beliau. hihi. tapi, sejak kembali aktif dalam dunia blog ini, aku perasan satu perkara. ke mana-mana sahaja aku pergi, means bw lah.. mesti akan terpacak komen Sally di situ. dah tu, jadi top commentator pulak. *hebat kataku dalam hati* cam mana dia boleh buat ea. rasa kagum sekejap.

detik perkenalan bermula ketika hujung oktober yang lepas, aku pergi menerjah blog Sally, then tenguk senarai follower. sah, memang tiada kewujudan aku di situ. lepas aku follow Sally, terus Sally follow aku balik. mak aihh,,, giler cepat. hehe.

dan... baru aku tahu rupanya Sally peminat tegar CN BLUE. BOICE!!! :) sebab jung yong hwa comels kan?? mihmihmih. ok ok, aku pun minat CN BLUE esp YONG HWA!! erkk jangan marah Sally. tapi aku tak adalah peminat tegar. cuma jadi giler sekejap je bila tenguk konsert CN BLUE (kat u tube je) and bila tenguk yong hwa berlakon. apasal lah mamat ni sweet and comel sangat. bila dia senyum, memang melting habis punya lah. awww suka bila dia shy-shy cat. dah la muda, genius lak tu. tah macam mana, duduk pun boleh tercipta lagu dengan sendirinya. hebat gilerrr.

seingat aku, pertama kali aku dengar lagu CN BLUE masa sekolah menengah dulu, tahun 2009 kalau tak silap. and aku ter addict disebabkan adik-adik aku lah. oh yeahh,, diorang sanggup beli buku EPOP tu tiap-tiap bulan hokayy. sampai mak pun bising.

eh jap jap dah kenapa aku cerita pasal CN BLUE tetiber. and dah kenapa entry aku panjang sangat. buahaha.

Done cerita pasal Sally.

Sally, salam perkenalan sekali lagi. semoga persahabatan yang baru berputik ini akan kekal sehingga ke akhirnya. haa,, sebenarnya nak ajak korang join segmen Sally ni. tu yang tulis entry special sikit. hehe


Contest yang sangat simple dengan hadiah yang super duper comel. and kalau boleh, aku nak semua hadiah tu. mihmih. *tamak* jangan marah ye Sally :D


p/s: for Sally, sila baca sampai bawah okehh. mihmih 
much love,
Ros...


4 comments:

memmetlenggeng said...

wahh..panjang lebar huraian gitu..gudluck ye

roslita thalib said...

ty kak liza.

Pha Is said...

datang singgah sini dari segmen yg sama..

Sally Samsaiman said...

Salam sayang dr Sally! Thanks sebab join segmen yang super simple ni….

boleh check entry penyertaan anda disini --> http://sallysamsaiman.blogspot.com/2013/11/senarai-peserta-simple-segmen-2-by.html

ADA PENGUMUMAN PENTING KAT SINI --> http://sallysamsaiman.blogspot.com/2013/11/attention-announcement-kpd-peserta.html

Lastly, best of luck ya!