Friday 15 November 2013

Entry auto publish 15/11-17/11

Assalamulaikum, selamat pagi salam ceria :)

Insyaallah, tepat jam 11 pagi nanti aku akan menaiki bas Transnasional menuju ke Kuantan. dah lama tak pergi jauh. rasa macam gabra pun ada. huhu. oh ye, aku ke kuantan bersama mak je untuk hantar adik pergi L.I. Jabatan apa aku pun tak berapa pasti.

cadangnya hari tu nak pergi satu family. plan nak bercuti sekali. tapi memandangkan adik no 3 aku ambil SPM tahun ni, dan periksa pun masih berjalan so ayah kena stay dekat rumah jaga adik-adik. hee :D

and memandangkan aku pun lama kat sana, umm lebih kurang 3 hari, jadi alangkah baiknya kalau buat entry auto publish. tak adalah blog ini missing update entry hari-hari. kan aku tengah menuju untuk update entry setiap hari. oh yeahhh!

So, this was my first entry (auto publish) :) ada banyak lagi entry yang akan menyusul selepas ini.

for the time being, i can't bw u guys... sorry. uhuk :'(

till then...

4 comments:

TelingaBulat said...

babai take caree ;)

Aefa Aerisya said...

take care ros :)

Ainim Rashihah said...

Take care rose

mselim3 said...

Assalammualaikum..roslita,

ok no hal punyer..

mselim3

pls: tahniah k... menang segmen k mia..