Monday 4 November 2013

Salam Maal Hijrah 1435H

Assalamualaikum, salam maghrib, salam maal hijrah.

Alhamdulillah, kita sudah memasuki tahun baru dalam kalendar Islam. tahun baru, azam baru, semangat baru dan buku baru.

Terlalu besar cita-citaku pada pergantian tahun ini. berazam untuk berubah dari segenap perkara. aku tanamkan dalam hati ketat-ketat dan rapat-rapat pada hari ini agar aku tidak akan mengulangi kesalahan yang lalu. sungguh aku ingin berubah :'(

semoga Allah memberikan jalan yang terbaik bagi aku. kawan-kawan tolong doakan saya capai cita-cita saya tahun ni. ye :')


 credit to iluvislam


9 comments:

Bunda_nora said...

Salam Maal Hijrah dari Bunda...

Teena Tna said...

Salam maal hijrah

roslita thalib said...

@bunda @teena: salam maal hijrah juga ;)

Unknown said...

salam mAAL hijrah... semoga berhijrah menjadi yang lebih baik :)

roslita thalib said...

amin.. ty dayat

Sally Samsaiman said...

Salam Maal Hijrah ye...mohon maaf kalau ada salah silap :)

roslita thalib said...

@sally: salam maal hijrah juga sally.ros pun minta maaf kalau ada salah silap sepanjang tahun ni ye

KamilSalleh said...

Salam Maal Hijrah buat semua umat Islam. Berhijrahlah ke arah kebaikan

roslita thalib said...

@kamil: salam maal hijrah juga :)