Friday 1 November 2013

CPUV pertama dari Nuffnang!

erkk macam tak percaya je. eh, betul ke aku dapat CPUV dari Nuffnang. ke Nuffnang salah letak ni. mana tau salah link. hehe. thank you so much dear Nuffnang. akhirnya penantian selama lebih satu tahun membuahkan hasil. lebiuu lah <3 my dream come true! hoyeahhh.


nampak tak di situ tarikhnya... 24 oktober 2013. sekarang dah 1 november 2011. dah dekat seminggu rupanya berjalan. omaigooddd. kenapa aku tak perasan?? kenapa aku tak pernah check. huhu. kalau tak dah lama aku gebang satu dunia. almaklumlah, pertama kali dapat CPUV. harus la kau excited kan. ihikkss.

sampai ke saat aku menulis entry ini, aku masih tak percaya apa yang terjadi. macam-macam yang bersarang dalam kepala aku ni. tak tau nak gambarkan perasaan tu. gembira bukan main.

dulu aku hanya mampu tenguk orang lain dapat CPUV. tiap-tiap bulan boleh cash out. yang aku ni dok mengharap CPC tu jelah. tapi tak pernah naik sejak beberapa bulan yang lepas pun. earning masih di takuk lama. mana tak nya, update belog pun malasss!

korang-korang... cuba kongsingkan sikit perasaan dapat CPUV pertama dari Nuffnang. apa korang buat ye lepas tu? update entry banyak-banyak, or tinggalkan link blog korang banyak-banyak or komen banyak-banyak kat blog orang.serius tak tau apa ni. help me please :D

p/s: iklan, please melekat lama-lama kat sini. (buat muka kesian. LOL)




12 comments:

Mia Liana said...

wahhhh.. tahniah ya...

Sukma said...

tahniah yea sis....kalau dah cash out nanti boleh beli macam-macam...

memmetlenggeng said...

tahniah..

YatieOwner said...

taniah sis :)

Sally Samsaiman said...

ok, sally tak tau nak kata ape...belum pernah dapat CPUV @ BE lg :(

roslita thalib said...

thank you all :) ros pun tak sangka boleh dapat CPUV ni. hehe. for @sally, tunggu ye. insyaallah kamu pun akan dapat nanti

Unknown said...

alhamdullillah

roslita thalib said...

@dhia: :)

Aefa Aerisya said...

waahhh.. tahniah~~ hihi.. aefa dah lame tak dapat.. uhukk

roslita thalib said...

@aefa: hehe tengs dear :) first time dapat nihh. kiki

Dingdang said...

congrats. saya dulu pon macam tu. susah betul nak dapat CPUV yang pertama. tp org kata kalau dah rezeki tu tak ke mana :)

roslita thalib said...

@nurul: yup, betul tu. thanx sis :)