Tuesday 5 November 2013

Itu AKU...

Terlalu fikirkan sesuatu masalah... itu AKU.
Suka fikir masalah orang lain... itu AKU.
Benda kecil pun nak fikir.. itu AKU.
Selagi masalah tak selesai, selagi tu berfikir... itu memang AKU.

banyak sangat berfikir. itu tak BAGUS. kalau tak fikir, lagi lah tak BAGUS. apa yang BAGUS nya adalah fikir secara bijak dan berhemah. tapi AKU tak boleh buat. AKU memang suka fikir banyak-banyak.

dan pada waktu ini... AKU sedang berfikir. tengah berfikir dan akan continue berfikir sampai AKU tak akan fikir lagi. saraf otak dah terbelit-belit. sebab tu penulisan di blog pun berbelit juga.*sorry.


5 comments:

Niena Reen said...

bagus apa berfikir daripada tak berfikir langsung. kan kan kan. ehehe. tapi janganlah smpi lemah kepala otak ye dak. ehee..

roslita thalib said...

@niena: hehe ty :) kadang-kadang suka fikir sampai pening kepala..

Sally Samsaiman said...

too much thinking isn't good..take action is better ^_^

roslita thalib said...

@sally: yup, ur right.. tapi tak tau nak ambil action apa. huwaa

memmetlenggeng said...

yang penting, kita jadi diri kita sendiri