Sunday 28 April 2013

Address Blog Sudah Bertukar!

Assalamualaikum dan salam petang ahad.

Mungkin ada yang cuba search karipapkensar.blogspot.com tapi tak dapat. sebabnya saya baru tukar url blog itu semalam kepada rozeath.blogspot.com.

Kenapa tukar?

1) adik saya cakap url lama itu sangat tak best (adik adalah penyokong setia blos saya. maka haruslah dengar cakap dia) hikhik. kang ada dia malas nak baca my latest entry dekat UMT pulak sebab bosan.

2) adik cakap lagi design blog saya sangat boring! putih semacam dan tak ada perubahan (dalam proses untuk edit blog). jadi langkah pertama yang harus dibuat adalah ubah url blog.. maybe???

3) sebelum followers saya makin bertambah (perasan je kan!) adalah baiknya saya tukar awal-awal bagi mengelakaan kesulitan di masa akan datang...

4) rozeath.blogspot.com lagi mesra didengar dan tak adalah pelik sangat sebabnya...
    rozeath adalah singkatan kepada nama saya (ros= roze) (ath = a.tahlib hamid). bila digabungkan
    maka jadilah rozeath... (erkk merapu ke)

5) kali pertama dan terakhir saya akan menukarnya. kesian orang yang dah follow saya sebelum ini

Maaf dengan segala kesulitan yang dihadapi. huhu. jangan lupa berkunjung ke address baru yer walaupun blog masih sama tak berubah. buahaha. saya akan cuba edit blog secepat yang mungkin.

Adiosss! have a nice day....