Wednesday 11 December 2013

Misi untuk menebalkan muka...

Semenjak dua menjak ni makin malas rasanya nak berblog. Entry pun update seminggu sekali. itu kalau rajinlah. kalau tak rajin, sampai berminggu-minggu dibiarkan sepi.

Salah satu puncanya ialah tak ada mood...
biasalah perempuan. ada masa ok, ada masa tak k.o.
Lumrah...

Berbalik kepada tajuk entry di atas...
kenapa nak tebalkan muka?
bukankah muka aku dah cukup tebal dengan lemak-lemak tepu... ooppss

Sebenarnya aku jumpa satu blog ni
memang best sebab entry semua berkisar tentang makanan...
favorito!
double best ialah kebanyakkan tempat ialah around JB
My Hometown!

Then aku terfikir...
Aku dilahirkan di Johor...
Dibesarkan di Johor...
Sekolah di Johor...
Kerja pun di Johor...
Senang cerita, memang orang Johor asli lah!
erkk tapi bukan keturunan orang asli ye...

Tapi kenapa aku tak boleh update entry macam Papa-NtiQ
walhal aku suka makan...
suka hunting tempat makan baru...
suka jalan-jalan cari makan...
memang suka habiskan duit untuk makan jelah

Salah satu sebabnya...
Aku MALU
Terlebih Malu...
dan tersangatlah MALU untuk snap gambar
kalau masa tu ada orang perasan aku tengah ambil gambar
memang time tu rasa macam nak nyorok bawah meja
sumpah MALU sangat...... huhu


nampak macam tak ada apa-apa
tapi hakikatnya muka ini tengah menahan MALU...
Malu sebab orang-orang dibelakang tu dok tenguk-tenguk
That's why berdiri tegak macam anak patung...
cuba time tu aku posing senget sikit dengan tanda Peace Yo
confirm manusia disekeliling ku akan gelak guling-guling...

Sebab itulah...
misi selepas ini adalah untuk menahan malu...
tebalkan kulit muka 4, 5 inci
dan Snap Snap Snap...

Ini semua aku lakukan untuk belog...
ecewahhh jiwang la pulakss

Tapi inilah hakikatnya...
BLOG+GAMBAR
tak boleh dipisahkan....





3 comments:

Munirah Rafiuddin said...

sy pun klu ada mood giler-giler, mmg xmalu lgsg nk posing camne pun...tp klu xde feel sgt tu, malu la plak nk posing sakan..hehehe

~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

yanmaneee said...

kyrie irving shoes
nike air huarache
balenciaga
balenciaga speed
nike air max 270
nike cortez men
christian louboutin shoes
adidas nmd
golden goose
supreme hoodie

garments sourcing agent said...

sy pun klu ada mood giler-giler, mmg xmalu lgsg nk posing camne pun...tp klu xde feel sgt tu, malu la plak nk posing sakan..hehehe plain black salwar suit design , plain black pakistani suit ,