Friday 1 March 2013

Power Rangers lah sangat...

Assalamualaikum

Aku ingat aku cukup power macam Power Rangers bila buat Microsoft Office Word...

kalau nak kena fire datang la dekat...buahahaha

but... not really. 

read and follow the insrtuction below:

  1. SORT paragraph B - F with ascending order
  2. bold the word XML
  3. change the fonts 
  4. bla bla bla...

soalan yang aku dapat tentang MS WORD, yang aku ingat boleh jawab dengan bantuan power rangers...

arahan pertama je dah fail! kuangkuang

nganga kejap...apa tu SORT? tak ada pun dalam word. penat cari tak jumpa pun (aku fikir masa exam)

Arahan pertama tak jawab, tak boleh pergi arahan kedua n seterusnya... kena ikut step by step.

at last, berkat bantuan copy & paste... aku hentam. tak jumpa SORT kat mana...

itu cerita semalam, masa tengah exam...

hari ni??

aku dah jumpa kat mana SORT tu....

yeahh!! itu pun dia... kotak warna merah

jumpa pun. huhu


uhuk... kenapa masa exam IT semalam aku tak jumpa benda ni. haishhh.

Nasib baik lulus...

Kalau fail gara-gara benda ni.... Mahu aku nangis 3 hari 3 malam. hee??





2 comments:

Ainim Rashihah said...

hehehe..saya lebih suka guna excel sebab best

roslita thalib said...

semalam cuma ada soalan je. word and power point. tapi serius... saya tak pandai pakai excel... hehe. ainim tolong ajar saya boleh ke? hehe